Just the way I'm not

Hej kära blogg! Jag har saknat dig!
I'm back, probably..

Nu har jag semester iallafall, så kanske har lite mer tid till att titta in här och kladda litegranna :)
Göööött, men var fan är vädret?! Jag vill inte ha regn och rusk på min semester..
Får hoppas att det är på väg.. Vill få brunska!!

Nästa vecka ska jag och Zazza äta upp alla norska gutter! Haha,
Nej, men vi ska hälsa på saknade Johanna!! Iiih, ska bli så kul!
Sen hemma lagom till Fallens, bjuden på fest hos den minst lika saknade Eliiiin,
ser jag också jättemycket fram emot :)
Lördag blir det all in med the one and only bruds!
Kan inte bli annat än en helt awesome vecka helt enkelt! Mmh!

För övrigt, så är jag ganska besatt











Dom bästa tvillingarna jag vet! <3 <3 <3 Love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0