We´re like a time-bomb

Hej mina trogna läsare (Lammet..hähä)! Bääh!

Ni får en bildbomb från Norge, som för övrigt var riktigt härligt,
fint väder och underbart folk, vad mer önskar man sig under sommaren,
jo, hade ju gärna vunnit kubb-matchen, fan




På tal om lamm, här är en söt norsk get!



Söta Johanna-kusiner ville jaga efter ankorna



FINT!!


När vi gick runt en sväng i Kongsberg..



så hittade vi en get-gård,



Johanna satte igång och mata dem för att bli favorit,



, tyvärr glömde hon läsa skylten..



Så Ella fick ta över och ge dem gräs istället, duktig tjej!



Det var min norge-saga det!
Förtjänar en oscar, eller nobelpriset, välj själva!


Nu är jag snart framme i Edet igen efter en vecka i min älskade lägenhet, skööönt
Behöver sin egen-tid ibland, även fast jag inte vart ensam så hemskt mycket :)
Bästa Agge kom förbi på pizza och filmkväll, mys!

Och en kväll kom den härliga Emelie spontant ner för övernattning, sånt gillar vi!

Dags för mer gott tjejhäng denna helgen, sista helgen innan det är back to work som gäller,
men det är skönt det med, saknar det faktiskt..
Men kommer sakna mina lååånga sovmorgnar också, iiiih

Hoppas på galen utgång med bästis-Marika..



Hej hopp snopp!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0