118800

Galet dålig är jag på att ha blogg,.

Jahaja!
Igår blev ju galet, galet kul, älskar att festa med mina lovely bruds!
Här var jag nog förmodligen i mitt essé skulle jag tro, höhö



Igår natt kom bror hem från Magaluf, åh vad kul han hade haft!
Blir alldeles avundsjuk, får bli att åka iväg nånstans snart igen banne mig.
Så har han studenten om mindre än två veckor, jag vill också!!
Idag är det exakt TRE år sen jag hade min, det är helt sjukt!
Galet fort har tiden gått!

Denna veckan har det varit sjukt mycket jobb, tror jag kom upp i 50 timmar ungefär, go´ peng!
Så inte hunnit med så mycket annat, men i fredags kom bästa tjejen ner och mötte upp mig efter jobbet,
blev ett glas gott och lite käk innan vi drog oss till Edet,
blev lugn kväll och sovmorgon på det, behööövde jag!

Imorgon är jag ledig, då ska jag vika min tvätt och diska, det är det jag planerat än så länge,
får se vad vädret tillåter lite känner jag


GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0