Anywhere you go

OJ, ETT INLÄGG!
Alltså, allvarligt, vad kass jag är!
Måste ju se till att behålla mina få, men ack så underbara, trogna läsare!

Hade en helt lovley Eurovision-afton/halvt natt i lördags! (Ja, jag är seg,.)
Hanna hade förberett en amazing tre-rätters (fyra med välkomst-drinken ;)!
Jodå, här kommer det bilder också, jag kan om jag vill,


Välkomst-drinken, jag älskar ju surt men det här var ändå för surt för min smak,
men den tog väldigt bra och var otroligt snygg! :)



Förrätt, Rödbets-carpaccia (?), ruccula, rödbetor och hur smaskig fetaost-kräm som helst,
började nästan slicka tallriken, den kommer göras i mitt kök i framtiden!!



Huvudrätt, Rotfrukter i ugn, baconinlindad kyckling, Hanna-sås och smarrig sallad,
Mmh-mmh-mmh!! Vattnas i munnen bara när jag tänker på det!



Efterrätt, Hallon-cheesecake toppad med ett fryst hallon,
Alltså, den var ASGOD! Och somrig! :)



Sen fortsatte kvällen med Eurovision, en box rosé (som tömdes), poäng-sättning,
mycket Saade-skrik och en väldans massa dans och sång, blev lite musikvideo-varning där ett tag,
men gud så kul!! Vips så vart klockan 3.00 och efter som det var jobb dagen därpå var man tvungen att ta 
sig till spårvagnen hemåt, tur att folk vid hållplatserna i Göteborg är så pass trevliga och följer en hem så
man slipper gå själv! Jag gillart!



Att en resa från Vänersborg till Göteborg ska ta 3 timmar är ju otroligt, jäkla inställda tåg,
nu är jag iallafall snart hemma i min älskade lägenhet efter en supermysig kväll, natt och bakis-dag
med my love! Blir tyvärr alltför sällan nuförtiden, men när vi väl får tid för varandra så kan vi inte riktigt få nog!
Bästa vän! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0